РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420488<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Макаренко С. 
Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. Макаренко // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 61-66. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто прикладні аспекти гурткової та індивідуальної науково-пошукової діяльності з обдарованими дітьми. Підкреслено, що позашкільна робота має грунтуватися на диференціації та індивідуалізації соціально-виховного процесу. Констатовано необхідність поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою в контексті вирішення психологічних проблем, з якими діти стикаються в реальному житті; полідисциплінарність проблеми обдарованості. Визначено стратегії діяльності обдарованих дітей: прискорення (інтенсивні курси за спеціальними програмами); поглиблення (більш глибоке вивчення тем чи дисциплін); збагачення (вихід за рамки вивчення традиційних темчерез зв'язки з іншими темами). Наголошено на актуальності використання активних методів здійснення цієї діяльності, серед яких: пояснювально-ілюстративний, проблемного викладання, евристичний, дослідницький, «мозковий штурм», метод ситуаційних вправ, метод проектів.

Рассмотрены прикладные аспекты кружковой и индивидуальной научно-поисковой деятельности с одаренными детьми. Подчеркнуто, что внешкольная работа должна основываться на дифференциации и индивидуализации социально-воспитательного процесса. Констатирована необходимость сочетания внеучебной деятельности с реальной общественной практикой в контексте решения ряда психологических проблем, с которыми дети сталкиваются в реальной жизни; полидисциплинарность проблемы одаренности. Определены стратегии деятельности одаренных детей: ускорение (интенсивные курсы по специальным программам), углубление (более глубокое изучение тем или дисциплин); обогащение (выход за рамки изучения традиционных тем через связи с другими темами). Отмечена актуальность использования активных методов осуществления этой деятельности, среди которых: объяснительно-иллюстративный, проблемное преподавание, эвристический, исследовательский, «мозговой штурм», метод ситуационных упражнений, метод проектов.

Extra-curricular activities in the field of gifted children education are esteemed in their unity with the real social practice of upbringing. It is pointed out that extra-school work has to rely on the principles of differentiation and individualization of social upbringing process, which implies the comprehensive development of the talented pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.3 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського