РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420491<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Косенко О. 
Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. Косенко // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 81-86. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено стратегічні напрями удосконалення первинної освіти в контексті виконання Лісабонського проекту, серед яких: підвищення якості первинної освіти та її ефективності, лібералізація та розширення доступу до первинної освіти, відкритість систем освіти щодо оточення та світу. Акцентовано увагу на природничо-математичній та інженерно-технологічній освіті. Проаналізовано досвід європейських країн в процесі фундаменталізації освіти, зокрема Фінляндії. Доцільним, на думку автора, є проведення української освітньої політики у сфері науки та підготовки кадрів для суспільства знань на основі фінського досвіду. Констатовано актуальність розвитку точних наук і технологій, відзначено тенденцію зникнення зі світового наукового поля України (за результатами конференції ЮНЕСКО з теми «Стан наук») та відсутності використання точних наук як засобу розвитку людського капіталу української нації.

Определены стратегические направления совершенствования первичного образования в контексте выполнения Лиссабонского проекта, среди которых: улучшение качества первичного образования и его эффективности, либерализация и расширение доступа к первичному образованию, открытость системы образования относительно окружения и мира. Акцентировано внимание на естественно-математическом и инженерно-технологическом образовании. Проанализирован опыт европейских стран в процессе фундаментализации образования, в частности Финляндии. Целесообразным, по мнению автора, является проведение украинской образовательной политики в сфере науки и подготовки кадров для общества знаний с учетом финского опыта. Констатирована актуальность развития точных наук и технологий, отмечена тенденция исчезновения из мирового научного поля Украины (по результатам конференции ЮНЕСКО по теме «Состояние наук») и отсутствия использования точных наук как средства развития человеческого капитала украинской нации.

The Lisbon project and the European strategy of development of higher education in the conditions of transition to a knowledge society XXI of a century is considered. Europe (an example, Finland) has selected improvement of quality of formation and expansion of use of the sciences as means of development of the human capital of the nations. Ukraine since 1991 went in an opposite direction that is why has not reached successes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)7 + Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського