РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420522<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ганаба С. 
Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. Ганаба // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Акцентовано увагу на необхідності наукової розробки механізму адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошено на тому, що проблема змісту навчання у ВНЗ потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її у контексті визначення сутності як плинної цілісності та складності. Відмічено, що зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язаний з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатності орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися". Підкреслено, що сучасна вища школа стане оазою творчості, генератором ідей та думок.

Акцентируется внимание на необходимости научной разработки механизма адаптации личности к условиям меняющегося мира. Отмечено, что проблема содержания обучения в ВУЗ требует контекстуального подхода, т.е. рассмотрения ее в контексте определения сущности как текучей целостности и сложности. Отмечено, что содержание учебной деятельности непосредственно связан с раскрытием личностного потенциала человека, его способности ориентироваться в различных ситуациях и проблемах социума и потребностью в "учении переучиваться". Подчеркнуто, что современная высшая школа станет оазисом творчества, генератором идей и мыслей.

The emphasis on the need for research to develop a mechanism of adaptation of the individual to a changing world. It is noted that the problem of learning content in high school for contextual approach, ie consider it in the context of the definition of the essence as the fluid integrity and complexity. Noted that the content of training activities directly related to the disclosure of the personal potential of people, their ability to navigate in different situations and problems of society and the need to "re-learn the teachings." Emphasized that the present high school become an oasis of creativity, ideas and thoughts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського