Білобровко Т. Соціально орієнтований маркетинг в освіті яу наукова проблема / Т. Білобровко, Л. Кожуховська // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр.. - 2011. - 13, Ч. 3. - С. 30-38. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Проаналізовано маркетингові функції в освіті, питання розширення їх соціальних складових у процесі становлення різних форм власності та видів освітніх закладів і установ в Україні на початку XXI ст. Зауважено, що соціально орієнтований маркетинг в освіті є найбільш адекватним механізмом забезпечення соціо- та гуманоцентричної переорієнтації освіти за умов ринкового суспільства, носить міждисциплінарний характер і є складовою філософсько-освітнього знання. Проаналізовано влив таких чинників, як угоди в межах європейського простору освіти та інші фактори, які спричинили кардинальні зрушення устоїв традиційної, освітньої системи і зумовили нагальну потребу регулювати нові умови, контролювати ситуацію на ринку освітніх послуг за допомогою сучасних наукових методологій, зокрема, маркетингових технологій і засобів. Відзначено поглиблення зв'язків між освітою та кар'єрою, з одного боку, та освітою і комерцією - з іншого, розширення соціально-емпіричної бази застосування маркетингу, збільшення номенклатури. Зазначено, що маркетинг освіти стрімко зайняв свою нішу в сучасному ринково-економічному глобальному просторі, усе активніше його принципи і методи застосовуються для просування освітніх послуг в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|