Широкорадюк Л. А. Лихослів'я у мовленні вчителя як ознака низького рівня духовності / Л. А. Широкорадюк // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр.. - 2011. - 13, Ч. 4. - С. 435-441. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Зосереджено увагу на роботах, в яких зроблено аналіз стану морально-духовного розвитку суспільства загалом, виховання духовності підростаючого покоління і ролі вчителя у цьому процесі. Наукові праці, в яких досліджувались нетактовні, грубі, непрофесійніспособи взаємодії вчителя з учнями, вказують на наявність проблем у морально-духовному розвитку вчителя. Підкреслено, що ці наукові праці є підтвердженням тих фактів, одержаних у дослідженні психолого-педагогічних причин лихослів'я і особливостей його прояву у шкільному середовищі. У дослідженні був одержаний значний фактичний матеріал проявів учнівського, вчительського і батьківського лихослів'я з наступною його класифікацією, з'ясовано ситуації, що є провокуючими щодо прояву лихослів'я з боку всіх суб'єктів педагогічної взаємодії, дієвість подібних "виховних" впливів, досліджено взаємозв'язок лихослів'я з деякими індивідуально-психологічними особливостями особистості. Акцентовано увагу лише на вчительських лихослів'ях, особливостях їх прояву, ситуаціях, які провокують вчителя на лихослів'я, і ставлення учнів до таких впливів. Констатовано, що аналіз проведеного фактичного матеріалу дозволяє стверджувати, що використання лихослів'я як засобу регуляції поведінки учня є ознакою низького рівня духовності вчителя, що, у свою чергу, гальмує, перешкоджає формуванню духовності учня. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.2-81 + Ю752.1:Ч30 + Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|