Лепех Х. В. Особливості психологічної діагностики аутичних дітей в умовах загальноосвітньої школи / Х. В. Лепех // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр.. - 2011. - 13, Ч. 5. - С. 168-175. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Визначено, що першим і важливим етапом психологічного супроводу є психологічна діагностика, метою якої є постановка психологічного діагнозу. Розглянуто залежність ефективності корекційної роботи з аутичною дитиною від правильності постановки діагнозу. Діагностування аутизму повинне спиратися на діагностичні критерії, МКХ-10 (Всесвітньої Організації Охорони здоров’я) та DSM-IV(Американської Психіатричної Асоціації). Методам психологічної діагностики дітей з аутизмом у школі є: вивчення документації, спостереження, бесіда з батьками, шкала тестів Розумового Розвитку А. Біне - Б. Сімона, CARS (шкала оцінювання дитячого аутизму) Е.Шоплера, Р. Рейхлера, Б. Реннера, тест PEP-R (психоосвітній профіль), Зорово-Моторний Бендер гештальт-тест, нейропсихологічні методики. Підкреслено важливість розвитку дитини з аутизмом у школі, встановлення контактів; розвиток психічних процесів (мовленнєвої активності, працездатності, довільної та мимовільної уваги тощо). Доведено, що наявність якісних і кількісних змін у дитини є критерієм для підвищення ефективності супроводу аутичної дитини у школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43-734 + Ч439.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|