Юрчик О. М. Становлення ціннісно-смислової сфери студентів-психологів у процесі навчання у вищому навчальному закладі / О. М. Юрчик // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр.. - 2011. - 13, Ч. 5. - С. 409-416. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Означена проблема зумовлена потребою перебудови системи підготовки психологів за сучасних умов задля досягнення її якісно нового рівня. Констатовано, що така необхідність пов'язана із соціально-економічними змінами, що відбуваються в суспільстві, з підвищенням вимог до фахівців, їхньої активності та відповідальності відносно власного професійного й особистісного розвитку. Розглянуто емпіричне досліджування, яке здійснювалося протягом двох років і складалося з декількох етапів: теоретичного, практичного, прогностичного. Наведено приклади вершинних та витіснених цінностей студентів - майбутніх психологів. З’ясовано, що ціннісно-смислове становлення майбутніх фахівців характеризується проблемами: у випускників істотно знижується почуття впевненості у своїй спроможності будувати життя у відповідності до своїх цілей та контролювати події власного життя; загальна траєкторія сенсожиттєвих орієнтацій студентів у процесі вищої освіти характеризується високими показниками на першому курсі та спадом до п’ятого курсу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю927.23 + Ю9 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|