Дмитрук В. І. Компетентнісний підхід у педагогічних студіях вищого навчального закладу: проблеми імплементації / В. І. Дмитрук, В. М. Павченко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 30. - С. 61-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проналізовано досвід впровадження компетентнісного підходу до освітньо-виховних практик ВНЗ. Обґрунтовано чинники активізації науково-педагогічної громадськості в усвідомленні такого інноваційного підходу як компонента зміни знаннєвої парадигми навчання. Визначено гальмівні чинники впровадження до освітньо-виховних практик ВНЗ компетентнісного підходу. Наголошено, що визначальним чинником формування професійних компетентностей у випускників українських університетів має стати мотивація до успішного навчання як система цілей, потреб і мотивів, що спонукають діяльнісну поведінку. Проанализирован опыт внедрения компетентностного подхода к образовательно-воспитательным практикам ВУЗ. Обоснованы факторы активизации научно-педагогической общественности в осознании такого инновационного подхода как компонента изменения знаниевой парадигмы обучения. Определены тормозящие факторы внедрения в образовательно-воспитательную практику ВУЗ компетентностного подхода. Подчеркнуто, что определяющим фактором формирования профессиональных компетентностей у выпускников украинских университетов должна стать мотивация к успешному обучению как система целей, потребностей и мотивов, которые побуждают деятельное поведение. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|