Черепєхіна О. А. Інтегративний підхід до формування професіоналізму майбутніх психологів у процесі фахової підготовки у ВНЗ / О. А. Черепєхіна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 30. - С. 151-157. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано теоретичні й методологічні засади дослідження формування професіоналізму майбутніх психологів у процесі фахової підготовки у ВНЗ на засадах інтегративного підходу. Визначено специфічні особливості застосування інтегративного підходу в практичній складовій фахової підготовки психологів. Виявлено, що основним інструментом впливу психологів на професіоналізм є не тільки тести й спеціальні психологічні методики, а й інтегративний підхід, що має перспективи оптимальної реалізації під час практичної підготовки майбутніх психологів, зокрема, ознайомчої, навчальної та переддипломної практики. Проанализированы теоретические и методологические основы исследования формирования профессионализма будущих психологов в процессе профессиональной подготовки в ВУЗ на основе интегративного подхода. Определены специфические особенности применения интегративного подхода в практической составляющей профессиональной подготовки психологов. Выявлено, что основным инструментом влияния психологов на профессионализм являются не только тесты и специальные психологические методики, а и интегративный подход, который имеет перспективы оптимальной реализации во время практической подготовки будущих психологов, в частности, ознакомительной, учебной и преддипломной практики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|