Андрущенко І. Д. Особливості формування творчої активності вчителів музики загальноосвітніх шкіл / І. Д. Андрущенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 30. - С. 157-162. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Досліджено основні засади формування поняття «творчість». Вивчено сутність поняття творчої активності учителя музики як важливого компонента педагогічного процесу. Розглянуто нові наукові підходи в дослідженні професійного розвитку вчителя та підвищенні рівня його творчої діяльності. З’ясовано, що провідним мотивом, рушійною силою музично-творчої діяльності виступає інтерес до музичного мистецтва як сукупність інтелектуальних, соціальних і вольових процесів особистості, які зумовлюють творчу активність як дієву потребу в сприйманні та осмисленні музики, прагнень до самостійного вираження почуттів і думок в індивідуальній формі їх утілення. Исследованы основные принципы формирования понятия «творчество». Изучена сущность понятия творческой активности учителя музыки как важного компонента педагогического процесса. Рассмотрены новые научные подходы в исследовании профессионального развития учителя и повышении уровня его творческой деятельности. Установлено, что ведущим мотивом, движущей силой музыкально-творческой деятельности выступает интерес к музыкальному искусству как совокупности интеллектуальных, социальных и волевых процессов личности, которые обусловливают творческую активность как действенную потребность в восприятии и осмыслении музыки, стремлении к самостоятельному выражению чувств и мыслей в индивидуальной форме их воплощения. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|