Бугрій В. С. Теорія та практика краєзнавчої роботи як психолого-педагогічної технології забезпечення профільної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл / В. С. Бугрій // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 30. - С. 302-308. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано психолого-педагогічні особливості краєзнавчої роботи в зв’язку з профільним навчанням у загальноосвітній школі. Розглянуто такі психолого-педагогічні особливості, як діагностика інтересів й здібностей учнів, їх допрофільна підготовка та професійне становлення. З’ясовано, що побудова навчального процесу, заснована на краєзнавчій роботі, сприяє свідомому вибору професії завдяки пізнанню школярами своїх особистісних можливостей, участі у трудових процесах і творчій діяльності, інформованості про освітні й професійні перспективи регіону. Проанализированы психолого-педагогические особенности краеведческой работы в связи с профильным обучением в общеобразовательной школе. Рассмотрены такие психолого-педагогические особенности, как диагностика интересов и способностей учащихся, их допрофильная подготовка и профессиональное становление. Установлено, что построение учебного процесса, основанное на краеведческой работе, способствует сознательному выбору профессии благодаря познанию школьниками своих личностных возможностей, участии в трудовых процессах и творческой деятельности, информированности об образовательных и профессиональных перспективах региона. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.44
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|