РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000420731<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лушпай Л. І. 
Роль феміністських досліджень шкільної освіти у впровадженні гендерного підходу у середній школі Великої Британії / Л. І. Лушпай // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 30. - С. 388-395. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто виникнення та розвиток феміністської педагогіки у Великій Британії. Проаналізовано навчальні програми у школах Великої Британії й зроблено висновок, що шкільний курікулум відображає гендерну структуру суспільства. Наявність гендерного дисбалансу в суспільстві відтворюється і в шкільному курікулумі, і в навчальних програмах з шкільних дисциплін. Зроблено порівняльний аналіз традиційної та феміністської педагогіки. Виявлено, що представники феміністської педагогіки розвинули нову модель навчально-виховного процесу, запропоновану критичною педагогікою, підкресливши необхідність змінити пасивні ролі учня й учителя на активні. Наголошено, що важливим внеском у розвиток феміністської педагогіки є дослідження індивідуальних професійних біографій шкільних вчителів.

Рассмотрено возникновение и развитие феминистской педагогики в школах Великобритании. Проанализированы учебные программы в школах Великобритании и сделан вывод, что школьный курикулум отображает гендерную структуру общества. Наличие гендерного дисбаланса в обществе отображается и в школьном курикулуме, и в учебных программах по школьным дисциплинам. Сделан сравнительный анализ традиционной и феминистской педагогики. Выявлено, что представители феминистской педагогики развили новую модель учебно-воспитательного процесса, предложенную критической педагогикой, подчеркивая необходимость изменить пассивные роли ученика и учителя на активные. Акцентировано, что важным вкладом в развитие феминистской педагогики является исследование индивидуальных профессиональных биографий школьных учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського