Гринченко Н. В. Андрагогічна модель підготовки класних керівників до формування соціальної компетентності підлітка / Н. В. Гринченко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 29. - С. 121-127. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Наведено авторську андрагогічну модель розвитку мотиваційної, когнітивної, креативної сфери класних керівників щодо організації та планування позакласної роботи з формування соціально компетентної особистості підлітка. На підставі досліджень доведено, що безперервність процесу формування соціальної компетентності особистості забезпечується наявністю стійкої мотиваційно-емоційної спрямованості, когнітивно-базової основи та креативно-практичної діяльності. Окреслено форми та методи роботи з підготовки класних керівників до формування соціальної компетентності підлітків. Представлена авторская андрогогическая модель развития мотивационной, когнитивной, креативной сферы классных руководителей в организации и планированию внеклассной работы по формированию социально компетентной личности подростка. На основе исследований доказано, что непрерывность процесса формирования социальной компетентности личности обеспечивается наличием стойкой мотивационно-эмоциональной направленности, когнитивно-базовой основы и креативно-практической деятельности. Намечены методы и формы работы по подготовке классных руководителей к формированию социальной компетентности подростков. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|