Павлик О. А. Використання інформаційно-комунікаційних засобів навчання на уроках української мови в початковій школі / О. А. Павлик // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 28. - С. 157-162. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Визначено основні типи інформаційно-комунікаційних засобів навчання мови та мовлення. Розглянуто особливості їх застосування на уроках української мови в початковій школі. Підкреслено, що застосування інформаційно-комунікаційних засобів має поєднуватися зі словом учителя, роботою в зошитах, комунікативно-мовленнєвою діяльністю учнів. На підставі досліджень визначено, що застосування комп'ютерних технологій підвищує ефективність навчального процесу, якість засвоєння матеріалу, розвиває мислення учнів, посилює мотивацію навчання. Определены основные типы информационно-коммуникационных средств обучения языку и речи. Рассмотрены особенности их применения на уроках украинского языка в начальной школе. Подчеркнуто, что использование информационно-коммуникационных средств должно сочетаться со словом учителя, работой в тетрадях, коммуникативно-речевой деятельностью учеников. На основании исследований определено, что использование компьютерных технологий повышает эффективность учебного процесса, качество усвоенного материала, развивает мышление учащихся, усиливает мотивацию учения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ш141.14-911
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|