Черних О. О. Дидактичні умови вивчення фотомистецтва в професійній підготовці майбутніх дизайнерів / О. О. Черних // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 26. - С. 375-378. - укp.Акцентовано увагу на тому, що курс фотокомпозиції - головний етап оволодіння мистецтва рекламної фотографії. Наголошено, що майбутньому фотографові-рекламістові необхідно враховувати психологію глядача та чітко уявляти його реакцію на свій твір. Проаналізовано лінії, тон і колорит як чинники художнього зображення. Зроблено висновок, що навчання майбутніх дизайнерів фотомистецтва має свої характерні особливості, пов'язані з психологією сприйняття, що необхідно враховувати під час складання програми навчання. Акцентировано внимание на том, что курс фотокомпозиции - главный этап овладения искусством рекламной фотографии. Подчеркнуто, что будущему фотографу-рекламисту необходимо учитывать психологию зрителя и четко представлять его реакцию на свое произведение. Проанализированы линии, тон и колорит как факторы художественного изображения. Сделан вывод, что обучение будущих дизайнеров фотоискусству имеет свои характерные особенности, связанные с психологией восприятия, что необходимо учитывать при составление программ обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)3-3 + М94 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|