Костенко Т. М. Імпровізація як засіб розвитку творчого потенціалу студентів / Т. М. Костенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 26. - С. 176-181. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто можливість використання техніки імпровізації, як розвивальної сили, засобу розвитку творчого потенціалу студентів, можливості трансформації попереднього досвіду в новий стиль мислення. Акцентовано увагу на тому, що імпровізаційна техніка дозволяє встановити з собою і навколишнім світом нові, усвідомлені й активні відносини. Зроблено висновок, що техніка імпровізації є ефективною і доцільною в навчальній, розвивальній (тренінговій) діяльності, яка передає зміст внутрішнього світу, та є засобом розвитку творчого потенціалу студентів. Рассмотрена возможность использования техники импровизации как развивающей силы, средства развития творческого потенциала студентов, возможности трансформации предыдущего опыта в новый стиль мышления. Акцентировано внимание на том, что импровизационная техника позволяет установить с собой и окружающим миром новые, осознанные и активные отношения. Сделан вывод, что техника импровизации является эффективной и целесообразной в учебной, развивающей (тренинговой) деятельности, которая передает содержание внутреннего мира, и средством развития творческого потенциала студентов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|