Ревенко В. В. Інтерактивна взаємодія як одна з умов ефективної організації процесу навчання у ВНЗ / В. В. Ревенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 29. - С. 301-305. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто поняття інтерактивної взаємодії. Розкрито сутність різних видів інтерактивної взаємодії учасників навчально-виховного процесу у вищій школі та механізми їх співпраці, співтворчості. На конкретних прикладах показано, що найбільш ефективними є такі види взаємовідносин між суб'єктами навчального процесу: викладач-студент(и), студент-студент, студент-мікрогрупа, студент-академгрупа, що спрямовані на формування особистісних та професійних якостей майбутніх фахівців. Зроблено висновок, що ці види взаємовідносин мають педагогічний і розвивальний потенціал, орієнтований на співробітництво, співтворчість, взаємонавчання і співнавчання. Рассмотрено понятие интерактивного взаимодействия. Раскрыта суть разных видов интерактивного взаимодействия участников учебно-воспитательного процесса в высшей школе и механизмы их сотрудничества, сотворчества. На конкретных примерах показано, что наиболее эффективные являются такие виды взаимоотношений между субъектами учебного процесса: преподаватель-студент(ы), студент-студент, студент-микрогруппа, студент-академгруппа, что направлены на формирование личностных и профессиональных качеств будущих специалистов. Сделан вывод, что эти виды взаимоотношений имеют педагогический и развивающий потенциал, ориентированный на сотрудничество, сотворчество, совместное обучение, взаимообучение. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|