Кондрашова Л. В. Модульно-блокове структурування педагогічного знання як засіб саморозвитку особистості майбутнього вчителя / Л. В. Кондрашова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 29. - С. 12-17. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Обгрунтовано можливість модульно-блокового структурування навчального матеріалу в подоланні протиріччя між індивідуально-творчим характером педагогічної праці й заформалізованою підготовкою майбутнього вчителя. Охарактеризовано модульно-блокову структуру навчальної інформації та її специфіку у розвитку творчих якостей як показника професіоналізму майбутніх педагогів. Запропоновано використання технології, побудованої за принципом рольової перспективи, за якої нестандартні дії студентів у проблемних ситуаціях забезпечують необхідні умови для саморозвитку творчих здібностей. Обоснована возможность модульно-блокового структурирования учебного материала в преодолении противоречий между индивидуально-творческим характером педагогического труда и формальной подготовкой будущего учителя. Охарактеризована модульно-блочная структура учебной информации и ее специфика в развитии творческих качеств как показателя профессионализма будущих педагогов. Предложено использование технологии, построенной по принципу ролевой перспективы, в которой нестандартные действия студентов в проблемных ситуациях обеспечивают необходимые условия для саморазвития творческих способностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267 + Ч481.223.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|