Полякова А. А. Навчальна іншомовна ситуація як різновид цілеспрямованої пізнавальної діяльності / А. А. Полякова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 29. - С. 220-224. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто проблему інтенсифікації пізнавальної діяльності в процесі вивчення іноземних мов з позицій, що враховують орієнтації особистості на європейській мовній орбіті, вибудовують нові парадигми взаємовідносин викладача та студента. Запропоновано оновлення методологічних вимог у викладанні іноземних мов. Описано особливості студентського командного проекту. Констатовано, що методологія командного проекту надає унікальні можливості для індивідуального підходу до студентів, враховує їх психологічні й творчі можливості, особистісні властивості та інтелектуальні запити, що відповідає освітнім вимогам і формує необхідні професійні якості. Рассмотрена проблема интенсификации познавательной деятельности в процессе изучения иностранных языков с позиций, которые учитывают ориентации личности на европейской языковой орбите, выстраивают новые парадигмы взаимоотношений преподавателя и студента. Предложено обновление методологических требований в преподавании иностранных языков. Описаны особенности студенческого командного проекта. Констатовано, что методология командного проекта дает уникальные возможности для индивидуального подхода к студентам, учитывает их психологические и творческие возможности, личностные качества и интеллектуальные запросы, что отвечает образовательным требованиям и формирует необходимые профессиональные качества. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|