Черепанова Г. Л. Особливості взаємодії викладача зі студентами в процесі їхньої підготовки до самовиховання / Г. Л. Черепанова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 29. - С. 272-277. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто зміст курсу "Самовиховання конкурентоспроможної особистості", який розроблений і структурований у відповідності до принципів та якостей, характерних для екзістенціально орієнтованої освіти. Акцентовано увагу на тому, що провідним компонентом розробленого курсу є взаємодія педагога зі студентами, що грунтується на цінностях екзистенціалізму. Описано особливості рефлексивного управління діяльністю студента. Рекомендовано в процесі підготовки студентів до самовиховання використовувати методи, які б сприяли розвитку активності та формуванню внутрішній мотивації до самовиховної діяльності. Рассмотрено содержание курса "Самовоспитание конкурентоспособной личности", который разработан и структурирован в соответствие с принципами и качествами, характерными для экзистенциально ориентированного образования. Акцентировано внимание на том, что ведущим компонентом разработанного курса является взаимодействие педагога со студентами, основанное на ценностях экзистенциализма. Описаны особенности рефлексивного управления деятельностью студента. Рекомендовано в процессе подготовки студентов к самовоспитанию использовать методы, которые бы способствовали развитию активности и внутренней мотивации к самовоспитательной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|