Гусак В. А. Особливості взаємодії сфер свідомості та підсвідомості з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта / В. А. Гусак // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 26. - С. 122-131. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Виокремлено ряд аксіом взаємодії сфер свідомості та підсвідомості майбутнього вчителя музики як у процесі активізації явища автоматизації музично-ігрових рухів і формування виконавських навичок і умінь, так і під час публічного виконання на сцені. За результатами спостережень вивчення музичного твору та формування виконавських навичок і вмінь, зроблено висновок, що свідомі та несвідомі сфери з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта органічно пов'язані між собою, а пороги переходу між ними невиразні й мінливі. Выделен ряд аксиом взаимодействия сфер сознания и подсознания будущего учителя музыки как в процессе активизации явления автоматизации музыкально-игровых движений и формирования исполнительских навыков и умений, так и во время публичного исполнения на сцене. По результатам наблюдений изучение музыкального произведения и формирования исполнительских навыков и умений, сделан вывод, что сознательные и несознательные сферы с позиции двигательной мнемической активности педагога-музыканта органично связаны между собой, а пороги перехода между ними невыраженные и меняющиеся. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.713 р31-3:Ю9 + Ю945.442
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|