Попова І. І. Особливості організації самостійної роботи студентів із загальнохудожніх дисциплін у системі підготовки дизайнерів / І. І. Попова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 26. - С. 290-294. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Акцентовано увагу на тому, що в основі самостійної навчальної діяльності студента повинні бути глибокі мотиваційні сили, які спонукають особистість безперервно вдосконалювати вміння та професійні навички. Наголошено, що мета самостійної роботи студентів мистецького напряму двоєдина: формування самостійності як риси творчої особистості та застосування знань, умінь і навичок, набутих у практичній роботі на аудиторних заняттях для самостійного творчого застосування. Висвітлено важливу роль в організації самостійної роботи індивідуальних консультацій для особистісного підходу до виконання творчих художніх робіт. Акцентировано внимание на том, что в основе самостоятельной учебной деятельности студента должны быть глубокие мотивационные силы, которые вынуждают личность непрерывно добиваться усовершенствования умений и профессиональных навыков. Подчеркнуто, что цель самостоятельной работы студентов художественного направления двуедина: формирование самостоятельности как черты творческой личности и использования знаний, умений и навыков, приобретенных в практической работе на аудиторных занятиях для самостоятельного творческого применения. Освещена важная роль в организации самостоятельной работы индивидуальных консультаций для личностного подхода к выполнению творческих практических работ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ж182 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|