Семенко Е. Г. Пленерні етюди в умовах художньої освіти / Е. Г. Семенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 26. - С. 313-317. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.На практичному досвіді пленерного живопису розкрито методику створення односеансних етюдів, що слугують матеріалом для створення картини. Зауважено, що важливе значення мають мотиви, сюжети етюдів. Наведено приклад короткострокового етюду: осінній краєвид у вечірній час. На основі педагогічного досвіду визначено недоліки пленерного живопису студентів, зокрема, невиразність обраного мотиву сюжету, недосконале композиційне рішення у форматі, помилки у побудові перспективи зображення. На практическом опыте пленэрной живописи раскрыта методика создания односеансных этюдов, что служит материалом для создания картины. Отмечено значение мотивов, сюжетов этюдов. Приведены примеры краткосрочных этюдов: осенний пейзаж в вечернее время. На основе педагогического опыта определены недостатки пленэрной живописи студентов, в частности, невыразительность избранного мотива сюжета, несовершенное композиционное решение в формате, ошибки в построении перспективы изображения. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ140.801 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|