Костецька О. І. Причини виникнення шкільної тривожності молодшого школяра в процесі провідної діяльності / О. І. Костецька // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 28. - С. 124-131. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Аргументовано, що основной цінністю в системі освіти є успіхи в навчанні. Доведено, що у результаті успішного виконання навчальних завдань Я-концепція школяра поступово пронизується цінностями та стандартами, безпосередньо пов'язаними з досягненнями в навчальній діяльності. Досліджено причини та механізми виникнення шкільної тривожності молодшого школяра в процесі навчальної діяльності. Виявлено, що причиною шкільної тривожності у дітей з високими навчальними досягненнями можуть виступати завищені очікування, натомість у школярів з низькою успішністю - сформовані оцінки їх можливостей. Аргументировано, что доминирующей ценностью в системе образования являются успехи в обучении. Доказано, что в результате успешного выполнения учебных заданий Я-концепция школьника постепенно пронизывается ценностями и стандартами, непосредственно связанными с достижениями в учебной деятельности. Исследованы причины и механизмы возникновения школьной тревожности младшего школьника в процессе учебной деятельности. Выявлено, что причиной школьной тревожности у детей с высокими учебными достижениями могут выступать завышенные ожидаемые результаты, тогда как у школьников с низкой успеваемостью - сформированные оценки их возможностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ю983.521 + Ю983.402.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|