Терлецька Н. М. Психоемоційні установки як засіб зміцнення психічного здоров'я молодших школярів / Н. М. Терлецька // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 29. - С. 476-480. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Обгрунтовано, що у молодшого школяра завдяки пережитим невдачам і успіхам формуються відповідні різноманітні емоції, що набувають певної змістовності, глибини та стійкості. Запропоновано застосування в роботі з молодшими школярами спеціально підібраних віршів (ранкових привітань і настанов), які відіграють роль психоемоційних установок. Доведено, що психоемоційні установки підтримують душевний комфорт кожної дитини і, як результат, зміцнюють психічне здоров'я. Обосновано, что у младшего школьника благодаря пережитым неудачам и успехам формируются соответствующие разнообразные эмоции, что приобретают определенное содержание, глубину и стойкость. Предложено использование в работе с младшими школьниками специально подобранные стихи (утренние приветствия и установки), которые играют роль психоэмоциональных установок. Доказано, что психоэмоциональные установки поддерживают душевный комфорт каждого ребенка и, как результат, укрепляют психическое развитие. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-8 + Ю983.402.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|