Серьогіна І. В. Розвиток творчих здібностей студентів ВНЗ при вивченні курсу "Елементи декоративно-прикладного мистецтва" / І. В. Серьогіна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2009. - Вип. 26. - С. 318-321. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Виокремлено структурні блоки творчих здібностей: мотиваційно-творча активність особистості, інтелектуально-логічні здібності, інтуїтивні здібності, світоглядні якості, комунікативно-творчі здібності. Визначено педагогічні умови ефективного розвитку творчих здібностей студентів у процесі вивчення декоративно-прикладного мистецтва: наявність стійкої позитивної мотивації до активної творчої діяльності, орієнтація навчально-пізнавального процесу на саморозвиток студентів, поєднання традиційних і нетрадиційних методів і форм навчання, що стимулюють розвиток художньо-творчого мислення, оптимальний вибір завдань, що відповідають потребам і здібностям студентів - майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Выделены структурные блоки творческих способностей: мотивационно-творческая активность личности, интеллектуально-логические способности, интуитивные способности, мировоззренческие качества, коммуникативно-творческие способности. Определены педагогические условия эффективного развития творческих способностей студентов в процессе изучения декоративно-прикладного искусства: наличие стойкой позитивной мотивации к активной творческой деятельности; ориентация учебно-познавательного процесса на саморазвитие студентов; сочетание традиционных и нетрадиционных методов и форм обучения, которые стимулируют развитие художественно-творческого мышления, оптимальный выбор заданий, которые отвечают потребностям и способностям студентов - будущих учителей изобразительного искусства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Щ12 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|