Гура Л. В. Теоретичні основи формування пізнавального інтересу студента як психолого-педагогічна система / Л. В. Гура // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 29. - С. 178-181. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто теоретичні основи формування пізнавального інтересу студентів. Обгрунтовано, що інтерес - це складна, динамічна система, у якій взаємодіють емоційні, вольові, інтелектуальні процеси. Акцентовано увагу на пізнавальній активності студента як особистісній освіті, яка виражає інтелектуальний відгук на процес пізнання. Проаналізовано стадії інтересу студентів: зацікавленість, допитливість, пізнавальний інтерес. Запропоновано спеціальні методи для формування пізнавального інтересу: навчальна дискусія, пізнавальні ситуації та ігри. Рассмотрены теоретические основы формирования познавательного интереса студентов. Обосновано, что интерес - это сложная, динамическая система, в которой взаимодействуют эмоциональные, волевые, интеллектуальные процессы. Акцентировано особое внимание на познавательной активности студентов как личностного образования, что выражает интеллектуальный отзыв на процесс познания. Проанализированы стадии интереса студентов: заинтересованность, любознательность, познавательный интерес. Предложены специальные методы для формирования познавательного интереса: учебная дискуссия, познавательные ситуации и игры. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-51 + Ч481.22
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|