Слюсаренко М. А. Задачний підхід до організації самостійної роботи як засіб підвищення якості знань студентів педагогічного університету / М. А. Слюсаренко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 27. - С. 181-187. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Акцентовано увагу на тому, що зменшення аудиторних годин вимагає необхідності правильної організації самостійної роботи. Зазначено, що у педагогічних ВНЗ ця проблема ускладнюється тим, що перевірка самостійної роботи студентів не враховується в навантаженні викладачів, тому є найслабшим місцем у практиці вищої школи. Розглянуто мотиваційні фактори активної самостійної роботи студентів. Охарактеризовано задачну форму організації навчального процесу у педагогічному ВНЗ. Наголошено, що інструментом задачного підходу є міжпредметні задачі, за допомогою яких формуються компоненти професійної підготовки. Акцентировано внимание на том, что сокращение аудиторных часов вызывает необходимости правильной организации самостоятельной работы. Отмечено, что в педагогических ВУЗ эта проблема усложняется тем, что проверка самостоятельной работы студентов не учитывается в нагрузке преподавателей, поэтому является самым слабым звеном в практике работы высшей школы. Рассмотрены мотивационные факторы активной самостоятельной работы студентов. Охарактеризована задачная форма организации учебного процесса в педагогическом ВУЗ. Подчеркнуто, что инструментом задачного подхода являются предметные задачи, с помощью которых формируются компоненты профессиональной подготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|