Гаманюк В. А. Мовна освіта в умовах євроінтеграційних процесів / В. А. Гаманюк // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 27. - С. 149-156. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано вплив інтеграційних процесів і глобалізації на роль іноземних мов та підходи до їх вивчення у європейських країнах. Розглянуто особливості мовної політики більшості країн Європейського Союзу. Наголошено, що це - політика плюрилінгвізму, основні положення якої відповідають демократичній розбудові суспільства. Зазначено, що для мешканців ЄС пропонується вивчати у межах шкільної мовної освіти дві іноземні мови: першу - англійську, другу - відповідно до своїх професійних інтересів, а також знайомитися з іншими іноземними мовами, хоча б у межах факультативу. Проанализировано влияние интеграционных процессов и глобализации на роль иностранных языков и подходы к их изучению в европейских странах. Рассмотрены особенности языковой политики большинства стран Европейского Союза. Подчеркнуто, что это - политика плюрилингвизма, основные положения которой отвечают демократическому устройству общества. Отмечено, что для жителей ЕС предлагается изучать в рамках школьного языкового образования два иностранных языка: первый - английский, второй - в соответствии со своими профессиональными интересами, а также знакомиться с другими иностранными языками, хотя бы в рамках факультатива. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 + Ш121(4)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|