Саунова Ю. О. Функціональна структура емоцій як психічного стану особистості в системі взаємодії учителя і учня / Ю. О. Саунова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр.. - 2010. - Вип. 27. - С. 321-326. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Проаналізовано функціональну структуру емоцій, що досліджувалась за напрямами: вивчення неусвідомлених процесів у нервовій системі, дослідження процесів, пов'язаних з усвідомленням відчуттів, дослідження комплексу емоцій, що відображаються в жестах та міміці. Виокремлено основні функції емоцій особистості, зокрема, активізаційно-мобілізаційна, гіперкомпенсаторна, інформаційна, інтегральна. Наголошено, що вчителям не можна ігнорувати емоційний чинник, оскільки емоції виникають внутрішнім сигналом, виражаючи відносини між мотивами та реалізацією діяльності. Проанализирована функциональная структура эмоций, что исследовалась по направлениям: изучение неосознанных процессов в нервной системе, исследование процессов, связанных с осознанием ощущений, исследование комплекса эмоций, отображающихся в жестах и мимике. Выделены основные функции эмоций личности, в частности, активизационно-мобилизационная, гиперкомпенсаторная, информационная, интегральная. Подчеркнуто, что учителям нельзя игнорировать эмоциональный фактор, поскольку эмоции возникают внутренним сигналом, выражая отношения между мотивами и реализацией деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю935.21 + Ю984.030.2-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|