Волошинов С. А. Педагогічні підходи до формування алгоритмічних компетентностей майбутніх судноводіїв / С. А. Волошинов // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 59. - С. 228-234. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проаналізовано поняття «компетентність», «компетенція», «фахова компетенція» та визначено їх відмінності. Визначено поняття «інформаційно-комунікаційна компетентність фахівця» та систему компетентностей майбутніх фахівців водного транспорту. Розглянуто педагогічні умови формування кінцевого результату - алгоритмічно-компетентного фахівця. Проведен анализ понятий «компетентность», «компетенция», «профессиональная компетенция» и определены их отличия. Определены понятие «информационно–коммуникационная компетентность специалиста» и система компетентности будущих специалистов водного транспорта. Рассмотрены педагогические условия формирования конечного результата – алгоритмично-компетентного специалиста. Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|