Шандрук С. І. Особливості когнітивного підходу до підвищення кваліфікації вчителів у США / С. І. Шандрук // Пед. науки : зб. наук. пр.. - 2011. - Вип. 59. - С. 338-343. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Зроблено спробу проаналізувати особливості застосування когнітивного підходу в системі післядипломної освіти США, довести, що основа когнітивної психології є кращим підходом до підвищення кваліфікації американських вчителів, дослідити особливості застосування методів прямого/експліцитного викладання, колективного/партнерського навчання, пізнавального та евристичного навчання. Сделана попытка проанализировать особенности применения когнитивного подхода в системе последипломного образования США, доказать, что основа когнитивной психологии является лучшим подходом к повышению квалификации американских учителей, исследовать особенности применения методов прямого/эксплицитного преподавания, коллективногое/партнерского, познавательного и эвристического обучения. An attempt to analyse the features of Cognitive Approach application of in the US system of post certificate education; to prove that the basis of Cognitive psychology is the best approach in professional development of the American teachers; to studythe peculiarities of application of methods of Direct Instruction/Explicit Teaching, Cooperative/Collaborative Learning, Cognitive Apprenticeship, and Discovery Learning is made. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|