РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000421208<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Оліяр М. 
Культурологічний підхід у дослідженні комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / М. Оліяр // Наука і освіта. - 2012. - № 5. - С. 56-60. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано значення культурологічного підходу в реалізації гуманістичної парадигми сучасної професійно-педагогічної освіти. Розкрито теоретичні засади використання культурологічного підходу в процесі формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Визначено функції культурологічного підходу в особистісно зорієнтованому навчанні. Зазначено, що за умов сьогодення методологічною основою професійної підготовки майбутніх учителів можуть бути лише ідеї гуманістичної освіти, усвідомлення унікальності кожної дитини, цінності й неповторності дитинства, що лягло в основу організації особистісно зорієнтованого освітнього процесу в сучасній початковій школі.

Проанализированo значение культурологического подхода в реализации гуманистической парадигмы современного профессионально-педагогического образования. Раскрыты теоретические основы использования культурологического подхода в процессе формирования коммуникативно-стратегической компетентности будущих учителей начальных классов. Определены функции культурологического подхода при личностно-ориентированном обучении. Указано, что в сегодняшних условиях методологической основой профессиональной подготовки будущих учителей могут быть только идеи гуманистического образования, осознание уникальности каждого ребенка, ценности и неповторимости детства, которое легло в основу организации личностно ориентированного образовательного процесса в современной начальной школе.

Аnalyzed values cultural approach in the implementation of humanistic paradigm of modern vocational teacher education. The theoretical bases of cultural approach to the formation of a strategic communicative competence of future primary school teachers. The functions of the cultural approach with student-centered learning. Stated that in the present conditions of the methodological basis of professional training of future teachers are only ideas of humanistic education, awareness of the uniqueness of each child, the value and uniqueness of childhood, which led to the organization of individually oriented educational process in the modern elementary school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського