РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000421211<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Черток Л. 
Тенденції розвитку вищої та неперервної освіти в Європі в період з 1999 по 2010 роки / Л. Черток // Наука і освіта. - 2012. - № 5. - С. 74-77. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Виокремлено певні тенденції реформаторського руху в Європі – демократизація та масифікація освіти, її варіативний, багаторівневий характер, інтегративні процеси тощо. Визначено тенденції, які лягли в основу документів Болонської Декларації, завдання якої, починаючи з 1999 р., поступово та з різною мірою успішності втілюються в національні системи освіти країн-учасниць. Охарактеризовано сучасний стан освіти країн у контексті Європейської інтеграції на основі підсумків першого десятиріччя Болонського процесу, що висвітлені Європейською конференцією міністрів освіти.

Выделены определенные тенденции реформаторского движения в Европе – демократизация и масификация образования, его вариативный, многоуровневый характер, интегративные процессы, и т.п.. Определены тенденции, которые легли в основу документов Болонской Декларации, задачи которой, начиная с 1999 г, постепенно и с разной степенью успешности воплощаются в национальные системы образования стран-участниц. Охарактеризовано современное состояние образования стран в контексте Европейской интеграции на основе итогов первого десятилетия Болонского процесса, освещеные Европейской конференцией министров образования.

Select the specific trends of the reform movement in Europe - the democratization of education and masifikatsiya, its flexibility, multi-level nature, integrative processes, and so on. The tendencies which were the basis of the Bologna Declaration, whose mission, since 1999, gradually and with varying degrees of success embodied in national education systems of the participating countries. Contemporary state of education in the context of European integration based on the first decade of the Bologna process, highlighted by the European Conference of Ministers of Education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського