Матросова І. Г. Кейс-метод у ПТНЗ поліграфічного профілю / І. Г. Матросова // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 3. - С. 12-14. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто мету та методику використання проблемно-ситуаційного методу у вивченні фахових дисциплін учнями професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) поліграфічного профілю. Висвітлено основну мету застосування методу case-study, розглянуто можливості використання кейсів у процесі вивчення фахових дисциплін учнями ПТНЗ, зміст яких пов'язано із типовими та нетиповими виробничими ситуаціями. Акцентовано увагу на використанні методу case-study у вивченні фахових дисциплін майбутніх робітників поліграфічної галузі. На прикладі практичного досвіду використання кейс-методу у відділенні підготовки молодших спеціалістів Кримського інституту інформаційно-поліграфічних технологій Української академії друкарства доведено, що кейси із типовими виробничими ситуаціями треба проводити після закінчення вивчення змістового модуля фахової дисципліни, кейси із нетиповими виробничими ситуаціями - після закінчення вивчення фахової дисципліни. Зроблено висновок, що кейс-метод має безсумнівні переваги, тому що надає змогу не тільки здобути знання, та формувати практичні навички, а й розвивати систему цінностей студентів, їхню професійну позицію, життєві установки, професійне світосприйняття. Рассмотрены цели и методика использования проблемно-ситуационного метода в обучении профессиональным дисциплинам учащихся ПТУЗ полиграфического профиля. Aims and methodology of the use of problem-situational method are considered in educating to professional disciplines of vocational educational establishments of students of polygraphs profile. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|