Заболотна М. М. Розвиток методичної компетентності педагога професійного навчання як складова методичної роботи / М. М. Заболотна // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто шляхи формування методичної компетентності викладачів і майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Здійснено теоретичний аналіз змісту методичної роботи в ПТНЗ, обгрунтовано ефективні напрями роботи методичної служби з розвитку методичної компетентності педагогів професійного навчання. За допомогою аналізу літературних джерел, наукових досліджень вітчизняних і зарубіжних учених виявлено спільні підходи до формування методичної компетентності педагогів професійного навчання в цілому. На основі цих підходів визначено основні завдання методичної роботи. Шляхом аналізу змісту методичної роботи педагогічних працівників у ПТНЗ відокремлено форми, які є основоположними для розвитку професійно-педагогічної діяльності. Із рахуванням потреб педагогічного працівника професійної підготовки в методичному зростанні виділено види методичної діяльності. Актуалізовано основні завдання навчально-методичних центрів профтехосвіти з розвитку методичної компетентності педагогічних працівників професійного навчання. З'ясовано, що сучасний зміст методичної роботи визначається, на підставі основних завдань системи ПТО: робота педагога професійного навчання як суб'єкта професійної діяльності, соціального життя, суб'єкта особистісної самореалізації. Рассмотрены пути формирования методической компетентности преподавателей и мастеров производственного обучения профессионально-технических учебных заведений. The ways of forming of methodical competence of teachers and masters of the productive educating of vocational educational establishments are considered. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.428
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|