![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000421266<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Яcній П. В. Міцність і довговічність елементів конструкцій за змінної амплітуди навантаження : монографія / П. В. Яcній, Ю. І. Пиндус, О. П. Ясній; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. - Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2013. - 172 c. - Бібліогр.: с. 159-172 - укp. - англ.Розглянуто основні детерміністичні підходи до оцінювання впливу одно- та багаторазових перевантажень на швидкість підростання втомних тріщин, описано механізми затримки росту тріщини після перенавантаження розтягом. З'ясовано, що вивчення закономірностей впливу одноразових перенавантажень на кінетику росту втомних тріщин (РВТ) і їх аналітичне відтворення є визначальними для розробки адекватних моделей РВТ за нерегулярного навантаження. Охарактеризовано методики дослідження швидкості РВТ за сталоамплітудного навантаження та після одно- та багаторазових перенавантажень розтягом (розтягом-стиском). Визначено основні закономірності впливу асиметрії циклу навантаження і величини перенавантаження на кінетику РВТ у алюмінієвих сплавах авіаційного призначення. Проаналізовано ймовірнісно-статистичні аспекти прогнозування РВТ. Подано функції розподілу, які застосовано для опису характеристик механічних властивостей матеріалу, параметрів прикладених навантажень і розмірів тріщини. Викладено методики статистичної обробки параметрів циклічної тріщиновитримності та запропоновано відповіде програмне забезпечення. Описано застосування методу Монте-Карло до розв'язування задач механіки руйнування. Змодельовано РВТ у пластичному елементі крила літак із тріщиною за експлуатаційного навантаження. Запропоновано ймовірнісно-статистичний підхід до оцінювання ресурсу осей колісних пар локомотивів. Виявлено основні закономірності впливу асиметрії циклу й нерегулярного навантажування на швидкість підростання втомних тріщин у матеріалах осей колісних пар локомотивів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ж306.223 + Ж4-028.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА777330 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|