РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000421297<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фурманкевич Н. М. 
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті : монографія / Н. М. Фурманкевич. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2013. - 173 c. - Бібліогр.: с. 159-173 - укp.

На основі комплексного аналізу розкрито мовну своєрідність рекламного мовлення на телебаченні та радіо, виявлено механізми мовного впливу реклами на споживача. Досліджено емоційно-оцінне ставлення українського споживача до реклами на телебаченні, радіо та в Інтернеті. Охарактеризовано фактори комунікативної ефективності сучасної української теле-, радіо- та інтернет-реклами. З'ясовано основні техніки впливу та форми подачі реклами. Вивчено мовотворчі засоби сучасної телереклами. Проаналізовано мовні аспекти творення радіореклами, виокремлено найбільш поширені рекламні носії в Інтернеті. Під час дослідження рекламного дискурсу враховано цілісність і взаємозв'язок усіх компонентів комунікативного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА777337 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського