Коновалов Д. В. Методологічний підхід до охолодження наддувного повітря середньообертового двигуна / Д. В. Коновалов, А. О. Джуринська // Авиац.-косм. техника и технология. - 2012. - № 6. - С. 73-78. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто методологічний підхід до охолодження наддувного повітря в середньообертовому двигуні із застосуванням термогазодинамічного ефекту. Для підвищення ефекту зниження температури повітря перед двигуном і збільшення потужності компресора, а також для забезпечення автономності роботи термопресорної системи запропоновано здійснювати попереднє охолодження повітря перед компресором, а вологу, що конденсується в теплообміннику впорскувати в термопресор. Застосування термопресорної системи з попереднім охолодженням дозволяє збільшити тиск повітря, з одночасним зниженням температури, що у свою чергу, збільшує потужність компресора на 10 - 20 % з відповідним збільшенням потужності двигуна. Індекс рубрикатора НБУВ: З365-046
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|