Ашеров А. Т. Системный подход к разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса. Часть 1 концептуальная / А. Т. Ашеров, Г. И. Сажко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 205-211. - Библиогр.: 5 назв. - рус.На основе многолетнего опыта авторов по разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы (МРС) организации учебного процесса на кафедре информатики и компьютерных технологий УИПА описан и структурирован комплекс проблем, объективно возникающих при внедрении МРС как основы кредитно-модульной системы. На основі багатолітнього досвіду авторів з розробки і впровадження модульно-рейтингової системи (МРС) організації навчального процесу на кафедрі інформатики і комп'ютерних технологій УІПА описано і структуровано комплекс проблем, що об'єктивно виникають у процесі впровадження МРС як основи кредитно-модульної системи. On the basis of long-term experience of authors in development and introduction of the module-rating system of organization of educational process in the department of informatics and computer technologies of UIPA, complex of problems, objectively arising at introduction of module- rating system as a base of the credit-module system is described and structured. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|