Дьоміна Ю. В. Розвиток професійної творчості викладачів педагогічних ВНЗ / Ю. В. Дьоміна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 228-235. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Виявлено та розкрито умови та шляхи розвитку професійної творчості викладачів педагогічних ВНЗ. Розглянуто проблему творчості як предмет наукового знання та здійснено історико-педагогічний аналіз проблеми; розроблено рекомендації з організації спільної творчої діяльності викладачів і студентів педагогічних ВНЗ у навчально-виховному процесі. Выявлены и раскрыты условия и пути развития профессионального творчества преподавателей педагогических ВУЗ. Рассмотрена проблема творчества как предмет научного знания и осуществлен историко-педагогический анализ проблемы; разработаны рекомендации по организации совместной творческой деятельности преподавателей и студентов педагогических ВУЗ в учебно-воспитательном процессе. The purpose of this article was the exposure and disclosure of terms and ways of developing teacher’s professional creativity in higher pedagogical institutes. The author has considered the problem of creativity as a subject of scientific knowledge, the historical pedagogical analysis of the problem has been carried out, recommendations worked out as far as teachers’ and students’ mutual creative activities during educational process. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|