Ремзі І. В. Удосконалення фізичного виховання у профорієнтованій школі / І. В. Ремзі // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 241-247. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Обгрунтовано можливість удосконалення фізичного виховання у профорієнтованій школі шляхом введення інтегрованої за системного підходу дисципліни "Професійно-прикладна фізична підготовка", встановлено її гносеологічні й історичні корені, зв'язки й особливості за суттю інтенсифікованого навчального процесу. Обоснована возможность усовершенствования физвоспитания в профориентированной школе путем введения системно интегрированной дисциплины "Профессионально-прикладная физическая подготовка", установлены ее гносеологические и исторические корни и связи, а также особенности по сути интенсифицированного учебного процесса. The possibility of perfecting physical education in a professionally orientated school is well-grounded in the article. This is done by introducing the system of integrated discipline "Professionally applied physical fitness". There established its gnosiological and historical roots and links. The article gives the particular examples and reasons as far as the introduction of means and tasks into studies in concerned. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|