РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000427872<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Метешкин А. А. 
Системно-синергетический подход в методологии педагогики высшей школы / А. А. Метешкин, К. А. Метешкин // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29. - С. 30-37. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Показано, что методическая база системно-синергетического подхода расширяет возможности теоретико-методологических основ педагогики. Предложено рассматривать высшее образование как сложную иерархическую систему и оценивать ее состояние системой макро- и микропоказателей. Фрактальный анализ структуры образовательной системы позволил представить структуру учебного плана в виде фрактала и использовать этот формализм для его качественного и количественного оценивания. Сделаны выводы о расширении методической базы педагогики за счет методов системно-синергетического подхода.

Показано, що методична база системно-синергійного підходу розширює можливості теоретико-методологічних основ педагогіки. Запропоновано розглядати вищу освіту як складну ієрархічну систему й оцінювати її стан системою макро- і мікропоказників. Фрактальний аналіз структури освітньої системи дозволив представити структуру навчального плану у вигляді фрактала та використовувати цей формалізм для його якісного та кількісного оцінювання. Зроблено висновки про розширення методичної бази педагогіки за рахунок методів системно-синергійного підходу.

The paper shows that the methodological basis of systematical synergetic approach extends possibilities of theoretical and methodological bases of pedagogy. It is suggested to consider higher education as a complex hierarchic system and evaluate its state with a help of a system of macro and micro indices. Fractal analysis of the educational system structure allowed to represent a syllabus structure as a fractal and use this formalism for its qualitative and quantitative evaluation. The conclusion about the expansion of the methodological bases of pedagogy at the expense of the methods of systems synergetic approach has been made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.211.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського