Самойлова Е. В. Пути, методы и средства формирования умений маркетинга образовательных компьютерных услуг у будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля / Е. В. Самойлова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29. - С. 176-186. - Библиогр.: 10 назв. - рус.Hа основании анализа научной психолого-педагогической литературы выделены пути формирования умений маркетинга образовательных компьютерных услуг у будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля, представлены результаты исследования методов и средств обучения, проведено обоснование возможности их применения в целях обучения инженеров-педагогов образовательному маркетингу. Hа підставі аналізу наукової психолого-педагогічної літератури виділено шляхи формування вмінь маркетингу освітніх комп'ютерних послуг у майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю, наведено результати дослідження методів і засобів навчання, обгрунтовано можливості їх застосування з метою навчання інженерів-педагогів освітнього маркетингу. Based on the analysis of the scientific psychological pedagogical literature the article gives ways of forming skills of forming educational computer services marketing in future teacher- engineers of computer type, results of investigating methods and teaching aids are given, substantiation of their possible use for training teacher-engineers to educational marketing has been made. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 в2:З97 + З97 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|