Посохова І. С. Вимоги до використання організаційних форм навчання у вищому навчальному закладі / І. С. Посохова, О. С. Казачінер // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29. - С. 248-254. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Bиділено такі вимоги до використання організаційних форм навчання у ВНЗ: виховні, дидактичні, організаційні, психологічні та гігієнічні. Розроблено програму оцінювання ефективності використання організаційних форм навчання та рекомендації для викладачів щодо їх використання в навчально-виховному процесі вищої школи. Выделены следующие требования к использованию организационных форм обучения в ВУЗ: воспитательные, дидактические, организационные, психологические и гигиенические. Разработаны программа оценивания эффективности использования организационных форм обучения и рекомендации для преподавателей по их использованию в учебно-воспитательном процессе высшей школы. In the article the following demands to organizational forms of teaching use in higher educational establishments were singled out: educational, didactic, organizational, psychological, hygienic, on the basis of which there has been developed a programme of evaluating the efficiency of using organizational forms of teaching and recommendations concerning their application in High School teaching educational process. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|