Дмитренко Т. О. Аспектний аналіз процесу пізнання педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко, К. В. Яресько // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 7-13. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Розглянуто основні теоретичні результати дослідження процесу пізнання педагогічних об’єктів через застосування системного, культурологічного, кібернетичного підходів тощо. Пізнання розглянуто як багатовимірний об’єкт, сукупність процесів мислення, інтерпретації та дії з досягнення мети. Рассмотрены основные теоретические результаты исследования процесса познания педагогических объектов с использованием системного, культурологического, кибернетического подходов и др. Познание рассмотрено как многомерный объект, совокупность процессов мышления, интерпретации и действия по достижению цели. The article examines the main theoretical results of investigating the process of cognition of objects with the use of a systems, culturological, cybernatic approaches, etc. The knowledge is considered as a multidimensional object, a set of processes empathy, thinking, interpretations and actions to achieve goals. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|