Елина Т. А. Интегро-дифференционное формирование содержания технических дисциплін / Т. А. Елина // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 24-31. - Библиогр.: 9 назв. - укp.Рассмотрен интегро-дифференционный подход при структурировании учебного материала технических дисциплин и осуществлении межпредметных связей. Осуществлен анализ взаимосвязи признаковой интеграции и двухкоординатной дифференциации, построены соответствующие модели. Предложен алгоритм интегро-дифференционного структурирования содержания учебной дисциплины. Розглянуто інтегро-диференційний підхід при структуруванні навчального матеріалу технічних дисциплін та реалізації міжпредметних зв’язків. Здійснено аналіз взаємозв’язку ознакової інтеграції та двокоординатної диференціації, побудовано відповідні моделі. Запропоновано алгоритм інтегро-диференційного структурування змісту навчальної дисципліни. The article deals with the integration differentiation approach while structurizing the teaching material for technical disciplines and realizing inter-discipline links. The analysis has been made of the interconnection between the feature integrationand the two-coordinate differentiation, the corresponding models have been built. An algorithm has been suggested of the integration differentiation structurizing the teaching discipline contents. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ж.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|