Макар Л. М. Формування емоційно-ціннісного компонента правосвідомості майбутнього вчителя / Л. М. Макар // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 87-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто проблему формування емоційно-ціннісного компонента правосвідомості як результату засвоєння особистістю правових знань і зразків правової поведінки в психолого-педагогічному плані й такого, що сприяє переходу цих знань моделей поведінки в особистий життєвий досвід. Рассмотрена проблема формирования эмоционально-ценностного компонента правосознания как результата усвоения личностью правовых знаний и образцов правового поведения в психолого-педагогическом плане и такого, который содействует переходу этих знаний моделей поведения в личный жизненный опыт. In the article the problem of formation of an emotionally-valuable component of sense of justice as result of mastering by the person lew knowledge and samples of legal behavior in the psychological-pedagogical plan and such which promotes transition of this knowledge of models of behavior into personal life experience is considered. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|