Олійник В. В. Суть основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів / В. В. Олійник // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 103-110. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто вивчення основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів під час практичної підготовки. Проаналізовано підходи щодо виділення груп компетенцій науковцями в педагогічній галузі знань. Виявлено суперечність між необхідністю оцінювання компетенцій майбутніх інженерів-педагогів і надмірною узагальненістю підходів до визначення компетенцій фахівців, які формуються в процесі фахової підготовки. Изучены основные подходы к определению компетенций будущих инженеров-педагогов во время практической подготовки. Проведен анализ подходов касательно определения групп компетенций учеными в педагогической отрасли знаний. Выявлено противоречие между необходимостью оценивания компетенций будущих инженеров-педагогов и чрезмерной обобщенностью подходов к определению компетенций, которые формируются в процессе специальной подготовки. This article deals with main approaches to competence definition of future engineer-pedagogies at pedagogical practice. The approaches to definition of groups of competence in branch of pedagogical knowledge were analyzed. Disagreements between need estimation of competence of future engineer-pedagogies and excessive generalized state of approaches to competence definition are revealed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|