Кузьменко Т. С. "Бренд" у праві інтелектуальної власності: теорія і практика : монографія / Т. С. Кузьменко; ред.: О. І. Харитонова; Миколаїв. нац. аграр. ун-т. - Миколаїв : МНАУ, 2014. - 229 c. - Бібліогр.: с. 206-229 - укp.Визначено правову природу бренду, його структурний склад, а також відносин, які виникають у процесі реалізації прав на бренд чи його окремі структурні елементи, вдосконалення правового регулювання зобов'язальних відносин, предметом яких є бренд чи окремі його елементи у цивільному законодавстві України. Висвітлено бренд як складний засіб індивідуалізації учасників цивільного обороту товарів і послуг. Подано загальну характеристику правовідносин щодо виникнення та набуття прав на використання бренду. Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)39
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА778586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|